BLOGI

AJATUKSIA JA INSPIRAATIOITA

PALVELUMUOTOILUN

ASIANTUNTIJOILTAMME

ASIANTUNTIJABLOGIMME

Palveluiden tuotteistaminen – abstraktista konkretiaan

Palvelumuotoilun ja asiakaslähtöisen tuotteistamisen voimavarana ovat asiakaslähtöisyys ja asiakaskeskeinen ajattelu. Jälkimmäinen yhdistetään usein nimensä mukaisesti tuotteisiin ja konkretiaan, mutta myös palveluita voidaan tuotteistaa, asiakaslähtöisesti. Palveluiden tuotteistamista saatetaan vierastaa, koska pelätään että

By |5 lokakuun, 2017|

Palvelumuotoilu osana digitalisaatiota

Mukava nähdä, että palvelumuotoilu, asiakaslähtöisen ajattelun yhdistelmänä on viimein löydetty suomalaisissa yrityksissä. Viimeaikojen uutisoinnissa on nimenomaan noussut esille digitalisaatio ja palvelmuotoilu; Palmu ja Solita yhdistyy  sekä Ixonoksen ja Interquestin yhteistyö. Näiden ohella

By |19 huhtikuun, 2017|

KYSY LISÄÄ!

info@palvelupolkuja.fi